گزینه های جبهه پایداری برای شهرداری تهران آقای فتاح و نیکزاد بودند که مطرح نشدند، ولی در حال حاضر جبهه پایداری بین آقای محمدباقر قالیباف و محسن هاشمی قطعا از آقای قالیباف حمایت خواهد کرد.

زهره طبیب زاده عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی مشرق، در خصوص موضع جبهه پایداری برای انتخاب شهردار تهران، اظهار داشت: گزینه‌های جبهه پایداری برای شهرداری تهران آقای فتاح و نیکزاد بودند که مطرح نشدند، ولی در حال حاضر جبهه پایداری بین آقای محمدباقر قالیباف و محسن هاشمی قطعا از آقای قالیباف حمایت خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: جبهه پایداری به هیچ عنوان مواضع محسن هاشمی را تایید نمی‌کند و از لحاظ سیاسی موضع جدی نسبت به وی دارد و طبیعتا بین آقایان قالیباف و محسن هاشمی از آقای قالیباف حمایت می‌کند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ادامه با بیان اینکه قالیباف و محسن هاشمی قابل مقایسه با یکدیگر نیستند، تاکید کرد: ما معتقدیم آقای محسن هاشمی در عملکردی که در متروی تهران از خود نشان دادند، ضعف بسیار شدیدی در مقایسه با آقای قالیباف دارند و ما نمی‌توانیم توان اجرای آقای قالیباف را در شهرداری نادیده بگیریم.

طبیب زاده در ادامه با اشاره به اینکه در زمان آقای محسن هاشمی 2/5 کیلومتر مترو در سال به بهره برداری رسید ولی در زمان آقای قالیباف میانگین ساخت مترو در سال 10 کیلومتر بود، عنوان کرد: از لحاظ توان اجرایی و مدیریتی این دو گزینه قابل مقایسه با یکدیگر نیستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 56
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • مجنون ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    آفرین به جبهه پایداری که بعداز انتخابات مواضع معقولانه تری می گیرد
  • لیلی ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    موافقم با خانم طبیب زاده ....
  • مریم السادات ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    حالا حمایت کردن شما به چه درد قالیباف میخوره. زمانیکه باید حمایت می کردید نکردید. قطعا اگه نیکزاد در شورای شهر مطرح میشد شما به تخریب قالیباف می پرداختید. قالیباف به حمایت شما نیاز نداره. قالیباف همیشه تنها بوده. پشتوانه قالیباف فقط و فقط سابقه و عملکرد اوست
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    اميدواريم موضعشون تا روز رأي‌گيري تغيير نكنه!
  • منم ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    مواضع پایداری همیشه عقلانی است شما یه جا فقط نمونه بیار که پایداری طرف رقیب رو گرفته باشه
  • مومنی ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    پایداری هر جا که ببینه پای مصلحت نظام در میونه احتیاج به اجازه کسی نداره و هیچ وقت هم سهم خواهی نمیکنه
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    اخه شما یه وحدت نصفه و نیمه در بین اصولگراین شکل گرفته را بزن بشکن
  • سید رضا ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    اینو فراموش نکنین که پایداری در هر انتخابی به گزینه اصلح تر فکر میکنه و اگه توانمندتر از قالیباف هم کسی بود از اون حمایت میکرد چون نیازی به سهم خواهی نداره اون فقط به فکر اینه که مملکت در مسیر انقلاب حرکت کنه
  • میثم ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    تورو خدا! میخواستین از هاشمی حمایت کنن یا بگن تکلیف حکم میکنه که از کسی حمایت نکنیم!!
  • محمد ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    چرا بین قالیباف و روحانی قطعا از قالیباف حمایت نکردین؟!
  • فیروزآباد فارس ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    پایداری ،هر طرف باد بیاد حرکت میکنه
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    واژه اصلح تر غلطه عزیز
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    بابا با این حمایت خرابش می کنید
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    قالیباف هر کی باشه از محسن هاشمی بهتر و پاک تره
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    کاشکی این حرفها را قبلا" میزذید اینکار تخریب قالیبافه
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    پایداریها به سفره آماده علاقه ویژه ای دارند.
  • محمد ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    يعني چي مريم خانم؟! چه زماني بايد وحدت مي‌كرد؟! زمان انتخابات؟! زمان انتخابات كه زمان رقابته. نميشه به رقيب‌هاي انتخاباتي بگيم موعد انتخابات همتون به نفع من بكشيد كنار! قاليباف براي ما بهترين نيست، اما از هاشمي بهتر است.
  • امیر ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    دقیقا! آقایان زدن جبهه ی اصولگرایان رو پاره پاره کردن حالا تیریپ حمایت میگیرن....
  • امیر ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    شما هنوز از بیان این اراجیف خسته نشدید؟!! درس نگرفتید از شکست اصولگرایان که یکی از عواملش این تفکر بود؟!
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    پایداری که میگفت ما به مصلحت اعتقادی نداریم و تکلیف محوریم حتی اگر رای نیاریم. با همین اعتقاد کاندیداهای ما رو زمین زدند
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    اصلح تر غلطه برادره اصلح درسته
  • مجنون ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    جبهه پایداری اگر مصالح نظام رو مقدم بر همه چیز بدونه واقعا دوست داشتنی تر میشه ممنون مشرق
  • محمد ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    اميرجان! اونهاي زدن اصولگرايي رو لت و پار كردن كه از اصولگرايي، فقط اسمش رو يدك مي‌كشن. نمونه‌اش تو مجلس زياده كه از ذكر اسامي معذورم. هنر جبهه پايداري، نقد دروني بود. يعني همان چيزي كه افسادطلبان نداشتند و اصولگرايان هم به مرور از دست دادند. حالا هر كس نقد دروني كرد، مي‌شود بد، ام چاپلوسان مي‌شوند خوب؟! در آخر اينكه ما با هيچ گروهي عقد اخوت دائمي نبستيم، ما فقط با خدا و ولي خدا عقد اخوت بستيم.
  • محمد ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    براي اينكه بين قاليباف و روحاني، يك فرد بهتر به نام جليلي بود. ديديد كه پتانسيل رأي آوري جليلي آن قدر بود كه با دو هفته كار تبليغاتي نيم بند-اگر بتوان اسمش را تبليغات گذاشت- 4 ميليون رأي آورد، حال آنكه قاليباف با 8 سال تبليغات طاقت‌فرسا، 6 ميليون! حالا كه جوابتو دادم تو هم جواب بده چرا به بهانه رأي نياوردن جليلي، رأي‌هاتون رو ريختيد توي سبد قاليباف؟! مگر نه اينكه وقتي كسي رأي مي‌آورد كه به او رأي دهيم؟! استدلال مضحك صالح مقبول رو چه كساني بر سر اصلح به زعمشان غير مقبول كوبيدند؟! اصلاً ولش كن.
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    پس با این حساب مشخص شد که قالیباف انتخاب نخواهد شد از بس که محبوبیت داره این جبهه پایداری
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    اولا خیلی دلتون بخواد که گفتمان انقلاب حمایت کنه دوما پایداری در حمایت از گزینه اصلح سهم خواهی نمیکنه سوما پایداری مثل خیلیها نون به نرخ روز خور نیست چهارما افتخار ما به اینه که بزرگان و علمای دینی پشت سر پایداری هستن نکنه دوست دارین که حامیان روحانی از قالیباف حمایت کنن البته ..........!!!!
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    پس اگر اینها هم به قالیباف رای ندهند که بیشر از 7 یا 8 رای بیشر قالیباف نمی اره و بدانید اختلافات به نفع دوم خردادی ها تمام می شود
  • علمدار ولایت ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    چون گزینه اصلحی به نام دکتر سعید جلیلی در صحنه حاضر بودند. لذا نبایستی هم با حضور دکتر جلیلی از قالیباف حمایت میشد!
  • ناشناس ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    شمایی که از کشور لهستان نظر دادی چجوری اینقدر اطلاعاتت کامله
  • ناشناس ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    قالیباف بین موجودین بهتره
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    من از محسن هاشمی متنفرم اما جبهه پایداری هم بهتر از اون نیست.کجا عقل تو پایداری بوده؟؟؟؟الان یادشون افتاده باید از قالیباف حمایت کنند؟وقتی مملکت رو دادند دست این چپیا؟؟ماشالله به این همه هوش و درایت.... استدلال رو ببینید تو رو خدا: در زمان آقای محسن هاشمی 2/5 کیلومتر مترو به بهره برداری رسید ولی در زمان آقای قالیباف 10 کیلومتر مترو در شهر تهران ساخته شد.....!!!!؟؟؟بابا هاشمی تازه اول کار بود وقتی کار راه افتاده دادند دست قالیباف معلومه سرعت بیشتری داره.تو کار مترو از نظر زمانی 35% مربوط به قبل از اجرا است.مثلا طراحی ها....تو رو خدا این پایداری رو از جریان سیاسی حذف کنید.تو بدترین شرایط کشور بزرگترین سووتی رو ادند و مملکت رو به خاطر مسائل شخصی و گرایشات شخصی دادند دست اصلاح طلبا.تو این مسائل فقط یک بار میشه اشتباه کرد و جای اشتباه دوم نیست.مثل اون موسوی و کروبی بی......
  • مرتضی ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    هر انسان منصفی، در مقابل محسن هاشمی طرف قالیباف رو می گیره.
  • مهدي ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    اميدوارم نتيجه اين حمايت نيز همانند حمايت پايداري از آقاي جليلي باشد. ان شاء الله
  • sss ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    انتظار داشتی کاندید خودشونو ول کنن بیان از قالیباف حمایت کنن؟ درحال حاضر تکلیف حکم میکنه از قالیباف حمایت کنن تا جایی هم که ما میدونیم تو انتخابات تا جایی که امکان داشت جلیلی رو تخریب کردن هنوزم دارن این پروسه ادامه میدن.
  • sss ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    اگر پایداری از قالیباف حمایت نکنه قطعا شهردار نمیشه این قدر هیزم به اتش نریزید و وحدت داشته باشید.
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    مثل زمان انتخابات اول لنکرانی بعد جلیلی بعد که میگفتن اگر روحانی این حرفا رو قبلا میزد ما به روحانی رای میدادیم
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    پایداری همیشه فکر میکنه پیروزه. اصولگرا بیاد سرکار اینا میگن ما آوردیم. اونوریا بیان پایداری میگه تقصیر بقیه اصولگراها بود که نزاشتند ما بیایم
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    دقیقا
  • جان بر کف ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    چرا بعضی ها میگن اقایان زدند جبهه اصولگرایی پاره پاره کردن واقعا شمایی که میگید اصول گرایی اصول گرایی مجلس اصول گرا رو نمیبینید به چه کسایی رای اعتماد داد واقعا نمیبینید به کسی که موافق حکمیت در مجلس شورای اسلامی اینو انکار نکرد رای داد(آخوندی) یا به (زنگنه )و خودش هم در مجلس حتی انکار نکرد رای داد قبول بکنید یا نکنید...
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    یعنی چی که دوره هاشمی خوب نبود دوره قالیباف خوب بود؟؟؟؟ محسن هاشمی که سالها در دوره شهرداری قالیباف مدیرعامل مترو بود؟ مگه دوره این دو تا از همدیگه جدا بوده یا هم‌رده همدیگه بودن که با هم مقایسه بشن؟
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    آقای سیدرضا ازنظر جبهه پایداری اصلح کسی است که عضو جبهه پایداری باشه و هرکس عضو جبهه پایداری نباشه اصلا انقلابی و اصولگرا و ولایتمدار محسوب نمیشه حتی احتمالا کافر هم هست! درانتخابات هم دیدیم کاندیداهایی که اصلا مدیریت نداشتن شدن کاندید اصلح چرا فقط بخاطر اینکه عضو پایداری بودن
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    0 0
    درود بر جبهۀ با بصیرت پایداری که همیشه با نهایت بصیرت، اعلام نظر کرده در تمامی عرصه ها و حالا که در برابر فتنه ای همچون محسن هاشمی قرار داریم با بصیرت از قالیباف در مقابل محسن هاشمی حمایت میکنه ای کاش آقای فتاح و نیکزاد که گزینه های جبهۀ پایداری برای شهرداری بودند را مانع نمیشدند اصلاح طلبان شورای شهر
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    0 0
    جبهه پایداری برای تمامی مردم با بصیرت ،همیشه و همیشه دوست داشتنی بوده زیرا لحظه ای بر خلاف صلاح نظام اعلام نظر نکرده و همیشه با بصیرت کامل و پیروی از ولایت در تمامی عرصه ها حضور داشته و بهتریت نظرات و معقولانه ترین عملکردها را داشته درود بر پایداری
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    0 0
    یعنی طرز فکر مشرق !!!!!!!!!
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    0 0
    پایداری دشمن زیاد داره
  • محدثه ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    0 0
    با قالیباف موافقم چون خیلی بهتر از هاشمی هاست
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    0 0
    محسن هاشمي براي شوراي شهر رد صلاحيت شد چطور شايستگي شهردار شدن رو داره
  • سیاوش ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    0 0
    این پایداری ها انقدر زحمت میکشن ، خسته نشن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    چه جالب! قالیباف دیگه تکنوکرات نیست!!!
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    نه بابا
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    آفریین
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    ما با قالیباف که از اصولگریی است هیچ مشکلی نداریم و در برابر هاشمی از اون حمایت میکنیم به کوری چشم تفرقه اندازان شما با این تفرقه افکنی راه به جایی نمی برین کلاه خودتونو بگیرین باد نبره
  • غزل ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    چون خیال می ردند جلیلی رای میاره بندگان خدا !
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    بین بد وبد تر باید یکیشونو انتخاب کنند
  • غزل ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    عالی بود
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    آقا سیاوش شما از این همه بی تدبیری و بی منطقی خسته نشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! درود بر عمار ولایت درود بر جبهۀ پایداری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس